De praktijk voldoet aan de verplichtingen van de WKKGZ (Wet Kwaliteit en Geschillen Zorg). De WKKGZ zorgt voor de waarborging voor de patiënt die kan vertrouwen op goede zorg en goede, snelle en laagdrempelige afhandeling van klachten en geschillen.
U kunt van ons verwachten dat de zorg en behandeling op een adequate wijze zijn voortgang zal vinden. En dat er een open en aangename communicatie aan gepaard zal gaan. Mocht u toch tegen een probleem aanlopen of een klacht hebben, maakt u dit dan zo spoedig mogelijk bekend aan de behandelend (kinder)fysiotherapeut. Dit kunt u doen door dit direct bespreekbaar te maken met de behandelend (kinder)fysiotherapeut of als u dit lastig vindt kunt u dit per email/ schriftelijk kenbaar maken aan de behandelend fysiotherapeut (info@kinderfysiodeparel.nl). Ervan uitgaande dat u goed gehoord zal worden en er zo spoedig mogelijk een oplossing wordt gerealiseerd.
Mocht u er nu niet uitkomen met de behandelend fysiotherapeut, dan kunt u ervoor kiezen om u klacht via een andere manier in te dienen. U kunt dit doen door contact te zoeken met de klachtencommissie Fysiotherapie van het KNGF (Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie. De praktijk is aangesloten bij de klachtenregeling van het KNGF. U vindt de contactgegevens van het KNGF onder dit bericht.
Klachten Commissie KNGF
Secretaris Klachtencommissie
3800AE Amersfoort
Telefoon nmr 033 4672